Growly Oy har implementerat kontinuerlig Google Ads-baserad marknadsföring för Puustjärvis Kello ja Kulta-butik. Målet med projektet har varit att öka försäljningen av nätbutiken och förbättra dess synlighet i den digitala miljön.
Utfört arbete:
Google Ads-annonsering:
-
Planerade och genomförde ständigt uppdaterade annonskampanjer.
-
Riktad reklam för produkterna i Puustjärvi Kello ja Kulta webbutik.
-
Kontinuerlig uppföljning och optimering av resultat.
Uppnådda resultat:
-
ROAS i Google Ads: 1300 %
-
I förhållande till reklamutgifterna har varje investerad euro gett en 13-faldig avkastning.
-
Slutsatser:
Google Ads-annonseringsstrategin som implementerats av Growly Oy för onlinebutiken Puustjärvi Kello ja Kulta har gett exceptionellt höga resultat. 1300 % ROAS visar effektiviteten i samarbetet och Growly Oys förmåga att uppnå betydande resultat inom området digital marknadsföring.
Jaa:
Vi ökade konverteringen av social media influencer Vaneljas webbutik med 200 %
Vår butik - En ny Shopify onlinebutik som stödjer insamling och välgörenhet