Ota yhteyttä
Kaksinkertaistimme bokserivalmistaja Mähösen verkkokaupan konversion - Growly Oy

Vi fördubblade omställningen av boxertillverkaren Mähönens webbutik

Mähöne är ett finskt kalsarhus vars mål är att producera de bästa kalsarerna i världen.

Mähöne Brothers har kvalitet och passion för sitt område, men den gamla nätbutiken verkade ligga efter sin tid. Dessutom var det svårt att börja utveckla och bygga ut webbutiken.

Mähöne hade tidigare försökt skaffa en ny webbutik på annat håll, men projektet gick inte enligt överenskommen tidsplan. När vi inledde samarbetet började vi genomföra reformen utan dröjsmål.

Prestation

Vi blev kontaktade av Mähöne Brothers när den gamla webbutiken verkade vara omodern. Eftersom den tidigare e-handelsplattformen var mycket begränsad var det utmanande att börja utveckla e-handeln på den tiden.

Ett halvår tidigare hade Mähöne beställt en helt ny webbutik från en annan operatör. Eftersom den andra operatören inte fått det påbörjade projektet efter ett halvår vände sig Mähöne till oss. Vi startade processen med att tillsammans med Mähönen gå igenom problemen med näthandeln då och reformens mål.

När vi började arbeta tillsammans byggde vi först en tvåspråkig webbutik för Mähönen och lade till integrationer till olika annonsplattformar. Vi avslutade projektet snabbt, alltså på drygt två veckor. Mähöne var mycket nöjd med den service han fick.

Göra

Vårt mål att förnya och förbättra webbutiken var framgångsrikt, då butikens försäljning har varit i en växande trend. Mähönens webbutikskonvertering har ökat från 1,5 % till 3 %.

Omvandlingsfrekvensen är en procentsats som mäter omvandlingen av webbplatsbesökare till kunder. Till exempel innebär en konvertering på 2 % att 2 av 100 besökare fattar ett köpbeslut. Generellt sett anses 2%-5% vara en bra konverteringsfrekvens.

Genomförda projekt

Visa allt

Lovia – Vastuullisen designin pioneeri sai verkkokaupan arvoisensa kodin logo
Lovia – Vastuullisen designin pioneeri sai verkkokaupan arvoisensa kodin

Lovia – Vastuullisen designin pioneeri sai verkkokaupan arvoisensa kodin

Lovian tarina sai alkunsa perustaja Outin oivalluksesta: muotialalla on isoja ongelmia, eikä hän voinut enää jatkaa suunnittelijana ilman konkreettista muutosta. Epäeettinen tuotanto ja ylikulutus olivat tehneet tuotteista kasvottomia – kuluttajilla tai suunnittelijoilla ei ollut enää aavistustakaan, mistä ja kenen käsistä...

Läs mer

Toive - Ansvarsfull och tidlös stil nu i den nya Shopify onlinebutiken logo
Toive – Vastuullinen ja ajaton tyyli nyt uudessa Shopify-verkkokaupassa - Growly Oy

Toive - Ansvarsfull och tidlös stil nu i den nya Shopify onlinebutiken

Önskan började 2016, ursprungligen under namnet RIVA Clothing, men varumärket förnyades 2024 med ett nytt namn som speglar dess verksamhet och värderingar ännu bättre. Önskemålet representerar ansvar, tidlöshet och att uppfylla kundernas önskemål. Företaget hjälper sina kunder att bygga hållbara...

Läs mer

Aarrelabel – Förnyelse av Shopify-plattformen och B2B-lösningar för att förbättra verksamheten logo
Aarrelabel – Shopify-alustan uudistus ja B2B-ratkaisut parantamaan liiketoimintaa - Growly Oy

Aarrelabel – Förnyelse av Shopify-plattformen och B2B-lösningar för att förbättra verksamheten

Aarrelabel, som grundades 2011, är ett klädmärke från Birkaland som kombinerar noga utvalda material och egen produktion. År 2016, i och med ägarbytet, fick Aarrelabel sällskap av ett syföretag som ägs av systrarna Keski-Vähälä, Black Moda Portugal Lda, som sköter...

Läs mer