Ota yhteyttä
Nostimme HJK:n lipunmyyntiä yli 380% mainostuotolla - Growly Oy

Vi ökade HJK:s biljettförsäljning med mer än 380 % med annonsintäkter

Inledande situation

Vi startade Meta-annonsering ganska mycket från början och hjälpte HJK att starta Meta-annonsering, från skapandet av ett Business Manager-konto. HJK kontaktade Growly med målet att öka biljettförsäljningen online. Vi märkte direkt att det fanns ett stort behov av förbättringar och vi gav oss i kast med att kartlägga de viktigaste grunderna för att komma igång. Vi skapade ett Business Manager-konto för HJK, definierade Pixels och gjorde en produktkatalog över biljettbutikens produkter.

Behandla

Vecka 1:

Vi lärde känna HJK:s siffror och kunden. Hur vi får bästa resultat är vår förståelse för kunderna och varför de köper. Vi studerade trafiken på webbplatsen och definierade målen.

Vecka 2:

  • Vi skapade ett annonskonto i Meta Business Manager

  • Vi definierade en pixel för biljettaffären

  • Vi skapade en produktkatalog med biljettbutiksprodukter

  • Vi startade Meta & Instagram reklam.

Göra

Försäljning från reklam har en genomsnittlig avkastning på mer än 380 %, vilket innebär att pengarna som investerats i annonser fick tillbaka cirka 3,8 gånger. Allt detta med enbart Meta-reklam.

Genomförda projekt

Visa allt

Lovia – Vastuullisen designin pioneeri sai verkkokaupan arvoisensa kodin logo
Lovia – Vastuullisen designin pioneeri sai verkkokaupan arvoisensa kodin

Lovia – Vastuullisen designin pioneeri sai verkkokaupan arvoisensa kodin

Lovian tarina sai alkunsa perustaja Outin oivalluksesta: muotialalla on isoja ongelmia, eikä hän voinut enää jatkaa suunnittelijana ilman konkreettista muutosta. Epäeettinen tuotanto ja ylikulutus olivat tehneet tuotteista kasvottomia – kuluttajilla tai suunnittelijoilla ei ollut enää aavistustakaan, mistä ja kenen käsistä...

Läs mer

Toive - Ansvarsfull och tidlös stil nu i den nya Shopify onlinebutiken logo
Toive – Vastuullinen ja ajaton tyyli nyt uudessa Shopify-verkkokaupassa - Growly Oy

Toive - Ansvarsfull och tidlös stil nu i den nya Shopify onlinebutiken

Önskan började 2016, ursprungligen under namnet RIVA Clothing, men varumärket förnyades 2024 med ett nytt namn som speglar dess verksamhet och värderingar ännu bättre. Önskemålet representerar ansvar, tidlöshet och att uppfylla kundernas önskemål. Företaget hjälper sina kunder att bygga hållbara...

Läs mer

Aarrelabel – Förnyelse av Shopify-plattformen och B2B-lösningar för att förbättra verksamheten logo
Aarrelabel – Shopify-alustan uudistus ja B2B-ratkaisut parantamaan liiketoimintaa - Growly Oy

Aarrelabel – Förnyelse av Shopify-plattformen och B2B-lösningar för att förbättra verksamheten

Aarrelabel, som grundades 2011, är ett klädmärke från Birkaland som kombinerar noga utvalda material och egen produktion. År 2016, i och med ägarbytet, fick Aarrelabel sällskap av ett syföretag som ägs av systrarna Keski-Vähälä, Black Moda Portugal Lda, som sköter...

Läs mer