Ota yhteyttä
Tallipihan Suklaapuoti: Suklaata verkosta 935% mainostuotolla - Growly

Tallipihan Chocolate Shop: Choklad online med 935 % reklamintäkter

Tallipihan Suklaapuoti & Growly: Cooperation ger 935 % annonsintäkter

Tallipihan Suklaapuoti är ett bra chokladföretag som kommer att vinna gourmeternas hjärtan. När de ville utöka sitt digitala fotavtryck vände de sig till Growly. Resultaten talar för sig själva: vårt samarbete har gett en otrolig 935 % avkastning på annonsering (ROAS), och vi kommer att fortsätta vårt framgångsrika samarbete inom området digital annonsering.

Kraften i Meta och Google Advertising

I början av vårt samarbete satte vi strikta mål för både Meta- och Google-annonsering. När dessa två krafter kombinerades uppnådde vi en hel ROAS på 935 %.

Meta reklam

Metaannonsering har visat sig vara särskilt lönsamt och våra kampanjer på Facebook och Instagram har fått stark resonans hos målgruppen.

Google-annonsering

Google-annonsering har också varit en viktig del av vår marknadsföringsstrategi, som har stöttat tillväxten av trafik på nätet och hjälpt till att nå nya kunder.

Kontinuerligt samarbete

Imponerande ROAS-siffror är bara toppen av isberget. Vårt samarbete med Tallipiha Suklaapuodi är långsiktigt och fokuserar på att nå kontinuerlig framgång inom området digital marknadsföring.

Kundens roll

Det är viktigt att betona att framgången för vårt samarbete inte är en slump. Tallipihan Suklaapuoti är aktivt engagerad i vårt gemensamma projekt, och båda parters insatser syns tydligt i resultaten.

Sammanfattning

Tallipihan Suklaapuoti och Growly har samarbetat för att uppnå exceptionella resultat inom digital reklam.

Om du vill veta hur ditt företag kan dra nytta av liknande framgångar, kontakta oss på Growly.

Vi ser fram emot att se vad framtiden har att erbjuda!

Genomförda projekt

Visa allt

Toive – Vastuullinen ja ajaton tyyli nyt uudessa Shopify-verkkokaupassa

Toive - Ansvarsfull och tidlös stil nu i den nya Shopify onlinebutiken

Önskan började 2016, ursprungligen under namnet RIVA Clothing, men varumärket förnyades 2024 med ett nytt namn som speglar dess verksamhet och värderingar ännu bättre. Önskemålet representerar ansvar, tidlöshet och att uppfylla kundernas önskemål. Företaget hjälper sina kunder att bygga hållbara...

Läs mer

FitWood – Verkkokaupan uudistus ja B2B-myyntialueen rakentaminen - Growly

FitWood – Renovering av webbutiken och uppbyggnad av B2B-försäljningsområdet

FitWood är ett finskt företag som tillverkar vackra och hållbara björkplywoodprodukter för en aktiv vardag. Deras produkter är designade för att stödja hela familjens välbefinnande med en naturinspirerad design som passar varje hem. Problem FitWoods tidigare WooCommerce onlinebutik mötte inte...

Läs mer

Puustjärven Kello ja Kulta – Perinteikäs kello- ja koruliike uudelle tasolle - Growly

Puustjärvi Kello ja Kulta – En traditionell klock- och smyckesbutik till en ny nivå

Puustjärvi Kello ja Kulta är en traditionell finsk smyckes- och klockbutik som har erbjudit kvalitetsklockor och smycken i årtionden. Deras produkter representerar kvalitet och elegans och Puustjärvi är känt för sin pålitliga kundservice. ProblemPuustjärvi använde den gamla nätbutiken Nethit (numera...

Läs mer